emo-mance

احتمالا ساعت دوازده نیمه شبه.خیلی وقته دیگه زمان رو چک نمیکنم ,منی که  اعداد روی ساعت دیواری مثل بختک روی قفسه سینه وسواسم سنگینی میکرد.ولی خیلی شبا باید بیرون زد

خیلی شبا باید بی هوا بزنی به دل هوای یخ اون بیرون و توی یه نیمه شب پاییزی روی بام خونه ات مبهوت بام جهان بشی.و یکم که میگذره,اولش احتمالا از سر لجبازی با خودت و "نه من که ازون ضعیفه هاش نیستم" و بعدش کرخت و بی حس شدن دست و پاهات همون جا تو سرما ,افکار خواننده ای که موزون و خوش نوا نوشته شده رو بین افکار نخراشیده خودت خفه میکنی.احتمالا همینجا بمیرم,از سرمای هوا و لجاجت بچگانه خودم.چقدر مضحک,پوچ و بچگانه.ولی مگه زندگی من اگه همه تعارفات رو کنار بزاریم توی همین سه تا کلمه خلاصه نمیشد؟!

ولی اون باز سروکله اش پیدا میشه.با اون تضاد شگفت انگیز تناژ آرایش یخ زده و لبخند گرمش.

پتو رو دورم میپیچه و مجبورم میکنه هودیمو به تن کنم و محکم بغلم میکنه,و یک باره انقدر درون و برونم آتیش میگیره که انگار نه انگار همین چندثانیه پیش از سرما رو به موت بودم. و این بارهم فرشته نجات من میشه.مثل همون روز اولی که به من نگاه کرد و با لبخندش و اون دسته موهای ریخته شده روی چشم راستش, زندگی من دیگه مضحک,پوچ و بچگانه نبود.

به من تکیه میده و خودشو به شنیدن آهنگای من مهمون میکنه,و حالا صدای خواننده رو بهتر میشنوم.و ما تا عوض شدن بام جهان,از روی بام خاکستری خونه بهش لبخند زدیم.

-پلی لیست اون شبی که شاید بیاید؟-

the world is ugly-my chemical romance

ghost of you- my chemical romance

face down-the red jumpsuit apparatus

just the way im not-all time low

sarah smiles- panic!at the disco

i"m just a kid-simple plan

dirty little secret-the all-american rejects

cemetery drive-my chemical romance

the sharpest lives-my chemical romance

you know what they do to guys like us in prison-my chemical romance

give em hell kids-my chemical romance

with me- sum41

caraphernelia-pierce the veil

tears dont fall-bullet for my valentine

if you cant hang-sleeping with sirens

i miss you-blink 182

knives and pens-black veil brides

bad girlfriend-theory of a deadman

wonderwall-oasis "این خداس"

boulevard of broken dreams-greenday

how you remind me-nickleback

the pretender-foo fighters

its not my time-3 doors down

truth-seethler

mr brightside-the killers

scarlet-in this moment

sex metal barbie-in this moment

sick like me-in this moment

zombie-miser

teenage dirtbag-wheatus

---------------------------

hi hoes

خب تا الان بدقول بودن و غیرقابل اعتماد بودن من احتمالا برای همتون ثابت شده ولی خب به enigma بیشتر از یه هفته پیش فکر کنم گفتم که دوروز دیگه پلی لیستی که پست قبل ازش حرف زدم رو میزارم

 

و تازه الان نشستم گذاشتمش:))

واقعا خنده داره جدا میشینم این همه خیال پردازیم میکنم برای پارتنر ایموی آیندم و براش پلی لیست درست میکنم درصورتی که لیترلی بی مسئولیت پذیرترین موجودیم که دیدم:))

چندروز پیش با یکی از دوستام قرار بیرون رفتن گذاشتم و خیلی جدی گرفتم خوابیدم:))و اونم قطعا بلاکم کرد.جدا از دست خودم اعصابم خرد میشه بعضی وقتا...دوود با ملت قرار میزاری بعد میری حموم و بعدم symlپلی میکنی لش میکنی میکپی://؟حقیقتا هنوز متعجبم چطور همین چندتا ادم دورمم دورمن.قاعدتا باید یه ویژگی خیلی جالبی داشته باشم هنوز ننداختنم دور

حقیقتا تا وسطای پلی لیست یهو به خودم اومدم و دیدم همش از my chemical romanceگذاشتم:))بعد باخودم گفتم "دوود تو هدفت معرفیه دیگه کسی از آهنگای یه بند اگه خوشش بیاد دیگه خودش میره بقیشم سرچ میکنه دیگه"

و اینکه نه قطعا این بخش خیلی نقلی از پلی لیست من هست.و حتی دقیق تر بشیم بخش کوچکی از بخش ایموی پلی لیست من"اگه نمیدونی emoچیه ازمن نپرس سرچش کن فقط.گوگل بهترین دوست منم هس"

حقیقتا حس کردم حوصلتون نمیشه همشو برین گوش کنین به خاطرهمین خلاصه اش کردم:/تو بات موزیکستان توی تلگرام میشه همشو دانلود کرد. @moozikestan_bot

اگه بازم اهنگ خواستین ساقی آهنگ درخدمت شماس.

حقیقتا این چندروز فقط آلبوم جدید تیلور "سویفت,تیلورا هم زیاد شدنا" پلی میشد توی گوشای من:))دختر ترکوندی باز

اگه نمیدونستین تیلورسویفت دومین خواننده انگلیسی زبانی بود که من اهنگاشو شنیدم"اولیش مایلی سایرس بود"و وقتی بچه تر بودم خیلی سوییفتی بودم.ولی یکم که گذشت دیگه از تیلور بدم اومد.حاشیه خیلی زیاد داشت به نسبت و آهنگای جدیدش بهم صفای قدیمونمیداد.تا جایی که پارسال فولکور رو داد و دوباره نظرم به عنوان یه شنونده ازش برگشت

و این دفعه evermore رو داد و شمارو نمیدونم ولی این جدا بهترین آلبومی هست که تیلور تاحالا داده.و من خیلی براش خوشحالم چون پخته تر شدنش نه تنها توی رفتارش بلکه توی آهنگاش هم مشخصه.

دوست دارم آهنگاشو به ترتیب علاقه نمره بدم 

1- tolerate it :من جدا بااین آهنگ از درون گریه کردم و جالبه برداشت من ازاین آهنگ کلا یه چیز دیگه ای بود و بعدا از کامنتا منظور اصلی داستان رو گرفتم.خیلی خوشم میاد تیلور یه جوری مینویسه که دامنه خیالپردازیت تا حد ممکن گسترده باشه...

2- nobody no crime: عاشق داستان پس زمینه این شدم:"))چندروزه همش روش قفلیم و نمیتونم از گوش دادن بهش دست بکشم.اگه دیدین یهو دراینده شوهر دوستمو به قتل رسوندم تقصیر تیلوره:))

3- champagne problems

4- long story short

5- dorothea 'منو به شدت یاد یه دوست قدیمی میندازه"

6- closure

7- happiness

8- ivy

9- cowboy like me

10- coney island

11- tis the damn season

12- marjorie

13- evermore

14- gold rush

15- willow

-------------------------

پ.ن: دوست دختر ایمو میخوام:"//

 

 

 

  • وهکاو --
جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۱۸:۴۷ ☁️𝐴𝑖𝑙𝑖𝑛 🌱𝑆𝑒𝑛𝑝𝑎𝑖

اینکه در مورد یه چیزی اطلاعات داشته باشی ولی اسم دقیقشو ندونی بسی رو مخه:|
+آقا سلیقه موسیقیت بسی با من فرق داره(البته لازمه اینو بگم که من الان اگه کسی ازم بخواد بهش آهنگ معرفی کنم نصفش کیپاپ و هالزیهXD کیپاپ کلا علاقه موسیقی منو تحت شعاع قرار داده یه جورایی) ولی من از اکثر چیزایی که نوشته بودی خوشم اومده(هق خیلی خوبنن)

هالزی رو قبول دارم خودمم:×
انشالله به راه راست هدایت میشی و از اهنگای منم لذت میبری
من بهت ایمان دارم داداش

انگار سندرومی وجود داره که همه کسایی که سینگلن میشینن خودشون رو با عشقشون تصور میکنن-___-من نیز همین کارو میکنم و خوب بیخیالش ایح..
واقعا من اگه به جای دوستت بودم دیگه باهات حرف نمیزدم:|خوب برای چی نرفتی سر قرار؟:|البته خوب میدونی بعدش دوباره میرفتم با دوستم حرف میزدم..میدونی بعضی وقتا ما خیلی گوه بازی در میاریم ولی در کمال تعجب دوستامون پیشمون میمونن..ولی خوب گاهی هم میرن دیگه:))
ولی خوب وقتی به دوستیام نگاه میکنم من همیشه سعی و تلاش میکردم این دوستی رو نگه دارم و اون رفته...هعی..
راستش باید اعتراف کنم اینقدر گشادم که پلی لیستتو باز نکردم..خیلی خستمه..جسد متحرکم رسما

xDحق اری اصلا این روزا خودمم جسدم.
منم به این سندروم مبتلام.خیالاتمم انقدر زیبان که وارد رابطه هم میشن نمیتونم عملیشون کنم
من فقط یه بار سعی و تلاش کردم طرفمم رفت و من دیگه تلاشی نکردم U_Uقسمت باشه میمونه
XDاون دوستمم دیگه باهام حرف نزده

عه سلام. چرا همه‌ی آهنگای پلی لیستت توی پلی لیستم بود و قبلا گوش داده بودم، یعنی چیی. انصاف نیست :( من آهنگای جدید می‌خوام =( دیگه نمی‌دونم دارم به کجا می‌رم، انقدر اسپاتیفای و یوتیوب موزیک رو شخم زدم که دیگه پیدا کردن آهنگی که گوش نداده باشم سخت شده TT

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرین مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan